پسوردهای دانشگاهی و dvb.و........

پسورد دانشگاهها. Ebrary EBSCOhost IEEE JSTOR PubMed ProQuest Sciencedirectاخبار استخدام

پسوردهای دانشگاهی و dvb.و........

پسورد دانشگاهها. Ebrary EBSCOhost IEEE JSTOR PubMed ProQuest Sciencedirectاخبار استخدام

ip va port NANJING

210.29.130.61:8080

ip va port

NANJING university


ieeexplore.ieee.org

link.springer.com


دوستان حتما از نحوه استفاده اطلاع دارند؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام
اگه میشه را جع به اینکه در دانشگاه ها ویا سازمانهایی که با ید با پروکسی خودشون وصل شد ایا امگان داره از یه پروکسی دیکه استفاده کرد

mozilla

از تب بالای موزیلا tools را انتخاب کنید



TOOLS---option-----Advanced-----network----sitting----manual proxy configuration-----


در مستطیل سمت چپ Ip و در مستطیل سمت راست port را نوشته

تنظیمات را ذخیره و خارج شوید

دالوند دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ب.ظ

من تا بحال نتونستم این سایت باز کنم من نحوه استفاده رو نمیدونم
میشه کمک کنین و توضیح بدین
ممنون از این وبلاگ بسیار خوبتون

internet explorer
Tools----internet option----conection

روی کانکشن خود کلیک کرده و گزینه setting را بزنید

اگه از adsl استفاده می کنید و با سیم شبکه مودم را به کامپیوتر وصل کرده اید شما باید به جای کار بالا در پایین صفحه conection گزینه lan setting را انتخاب کنید.


سپس از صفحه ی باز شده قسمت proxy server و در آن ip:port را وارد کنید

تنظیمات را ذخیره کرده و خارج شوید


mozilla

از تب بالای موزیلا tools را انتخاب کنید



TOOLS---option-----Advanced-----network----sitting----manual proxy configuration-----


در مستطیل سمت چپ Ip و در مستطیل سمت راست port را نوشته

تنظیمات را ذخیره و خارج شوید

حسین یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:21 ب.ظ

این کار برای دانشگاهها که باید پروکسی خاصی وارد کنن تا به اینترنت دسترسی پیدا کنن ممکن نیست و من هرکاری کردم نتونستم این مشکل رو حل کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد